piątek, 12 lutego 2010

Wyróżniki w nowej reklamie Open Finance - brawo!

Dzisiaj postanowiłam odejść nieco od głównego wątku i posłużyć się przykładem. Nowa kampania reklamowa pomoże mi pokazać jak doskonale można podkreślać wyróżniki i swoje przewagi rynkowe.

Mam na myśli nową kampanię Open Finance:

http://www.youtube.com/watch?v=B7PwDvwipZA

Ten przyjemnie zrealizowany film pokazuje wszystko to, co w usługach firmy najważniejsze. Wydaje się, że o finansach powiedziano już wszystko, a z całą pewnością bardzo wiele. Specyfika pracy doradcy finansowego jest jednak wyjątkowa. To, czy klient skorzysta z jego usług w ogromnej mierze zależy od tego, jakim doradca jest człowiekiem, czy i dlaczego mu zaufa.
Spot doskonale to obrazuje. Popatrz – świetny uczeń, doskonały gracz zespołowy, itp. – no i płeć potraktowana sprawiedliwie, gdyż na koniec, po fajerwerkach z męskim bohaterem w roli głównej – piękność płci żeńskiej z anielskim uśmiechem na twarzy. Sprawiedliwie.
Przywołuję przykład tej kampanii, ponieważ bardzo mnie cieszy, że możemy oglądać działania przemyślane, mądre, strategiczne. Nowa reklama Open Finance idealnie podkreśla wyróżniki.
Twoja firma też takowe posiada, musisz je tylko znaleźć i o nich właśnie mówić we wszystkich działaniach reklamowych. Co powoduje, że twoja oferta jest wyjątkowa? Czy potrafisz o przysłowiowej każdej porze dnia i nocy śpiewająco odpowiedzieć na tak postawione pytanie? Jeśli potrafisz – już wygrałeś! Jeśli nie, dobrze się zastanów i pomyśl czym powinieneś przyciągnąć klienta.

Brak komentarzy: