piątek, 5 września 2008

Strategia marketingowa w małej firmie - przygotowywana specjalnie dla Ciebie

Czy mała firma moze i czy powinna mieć swoją własną strategię marketingową? Dlaczego warto zainwestować w profesjonalne jej przygotowanie?

Kazda działalność powinna kierować się założeniami i planem! Jeśli na początku przyjmiecie jeden kierunek, to być moze sposoby podązania w tym kierunku będą bardzo rózne, ale szanse na dotarcie do celu znacznie większe! Strategia, choćby nawet najprostsza, gwarantuje większy porządek, ale pod jednym, podstawowym warunkiem - musi być KONSEKWENTNIE realizowana!!! Nalezy sumiennie ostrzec wszystkich tych przedsiębiorców, którzy przygotowaną strategię (np. przez naszą firmę) odkładają na półkę, lub głęboko do szuflady i są szczęśliwi samym faktem jej posiadania! Nie tędy droga! Każde działanie promocyjne w firmie musi rozpoczynać się od zerknięcia na strategię i z nią zweryfikowane. Jeśli strategia pozostanie tylko teorią, a wszelkie działania marketingowe będą wynikały z chwilowej kreatywności, to skuteczność bardzo ucierpi! Spokojne, konsekwentne działania zgodnie z założeniami zwiększają wymiernie szanse powodzenia i gwarantują, ze pieniądze zainwestowane w przygotowanie strategii zostały wydane właściwie. Warto o tym pomyśleć zanim zleci się opracowanie analizy i strategii marketingowej dla Waszej firmy! A koszty w porównaniu z mozliwymi korzyściami i szansą na uniknięcie błędów są stosunkowo niewielkie! Obecnie koszt przygotowania pełnej analizy z planem marketingowym dla małej firmy wynosi 700 zł netto. Zapraszamy do współpracy!

Brak komentarzy: