środa, 10 września 2008

Reklamy TV-a jednak może być ciekawie

W natłoku wszechobecnych kampanii reklamowych, pełnych stereotypów i standardowej, piekielnej nudy, zdarzają się pomysły oryginalne i zabawne, oraz zdolni bohaterowie!

Doceniam i podziwiam kreatywność autorów aktualnej kampanii Castoramy. Oto przykład jak w sposób zabawny i z polotem reklamować asortyment specyficzny i kojarzony raczej z nudną walką (głównie cenową) pomiędzy kilkoma sieciami marketów budowlanych.
Brawo dla Castoramy za pomysł, pokazanie, że posiada propozycję dla wszystkich, nawet bardzo różnych Klientów, a także za perspektywiczność kampanii - kreacje można tworzyć w zasadzie w nieskończoność! Załączam ponizej - na poprawę humoru :-)
http://www.youtube.com/watch?v=OUZiXd1XynY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=T8kbChmmW0M&NR=1

Brak komentarzy: