piątek, 19 września 2008

Profesjonalna nazwa i logotyp firmy

Jak bumerang powraca temat nazwy i przygotowania logotypu firmy tak, aby byly profesjonalne, dostosowane do Klienta i łatwo zapamiętywalne. Poszukujecie Państwo często firmy, która zapewni Wam taki skutek. Na co powinniście zwrócić uwagę?
- logotyp musi być tworzony z myślą o Waszej firmie, a nie wyjęty z bazy gotowych propozycji do modyfikacji,
- musi uwzględniać informację do jakiego Klienta planujecie dotrzeć i co mu przekazać,
- a także brać pod uwagę główne kanały zarówno dystrybucji Waszych usług, jak również ich promocji.
LOGOTYP NIE MOZE POWSTAĆ Z PRZYPADKU!!! A wszystkich sceptycznych zapewniam, że koszty stworzenia logotypu indywidualnego są w pełni porównywalne ze skorzystaniem z szablonu, więc po co ryzykować?
Równie indywidualnym tematem jest nazwa firmy. I co ważne, bądźmy precyzyjni - nazwa firmy nie musi być dokładnie tym samym, co nazwa PROWADZONEJ DZIAŁALNOSĆI! Co to oznacza? Otóż firma może być zarejestrowana np. na nazwisko, ale już prowadzona działalność powinna mieć swoją, niezależną markę, a co za tym idzie, nazwę. Tym sposobem będzie lepiej zapamiętywalna, ale również stworzy dzięki temu możliwość połączenia w jednej firmie kilku rodzajów działalności. Jeśli chcesz prowadzić salon piękności, a w lokalu obok serwować pyszną kawę, nic prostszego - możesz zarejestrować firmę na "Jan Kowalski" z siedzibą np. pod adresem domowym; a w miejscu świadczenia usług wykorzystywać dwa niezależne, ale np. współgrające ze sobą logotypy "Dla Ciała" i "Dla ducha".
Zawsze jednak pamiętajcie - zamawiając projekty WYMAGAJCIE INDYWIDUALNEGO I PROFESJONALNEGO TRAKTOWANIA! Za to przecież w końcu płacicie!

Brak komentarzy: