wtorek, 9 września 2008

Kampania teaserowa w praktyce

Kazda dziedzina ma wiele specjalistycznych pojęć, powodujących, że osobom "z zewnątrz" trudno się w nich odnaleźć. Nie oznacza to, jednak, że tajemniczo nazywane działania i strategie nie mogą i nie są wykorzystywane w codziennym marketingu Waszej firmy.
Właśnie wprowadzamy nowe czasopismo z wykorzystaniem kampanii teaserowej. Wejście tygodnika na rynek rozpoczyna się serią reklam odsłaniających oczom Konsumentów tylko część "tajemnicy", pozostawiających otwarte pytanie "co będzie dalej?". W dzień oficjalnego otwarcia, cała "historia" zostanie przedstawiona, a zagadka ujawniona. Przewaga tego typu kampanii to pomysł, podjęcie gry z Konsumentami, zauważenie ich inteligencji i ciekawości otaczającego świata.
Juz za kilka dni będziemy mogli opisać Wam wspomnianą kampanię szczegółowo, a naprawdę jest bardzo ciekawa, pomimo, że zrealizowana stosunkowo niedużym kosztem :)

Brak komentarzy: