poniedziałek, 11 lutego 2008

Marka. Tworzenie nowej marki na przykładzie "FamilyPro".Prezent dla Taty i Syna!

W dzisiejszym poście skupimy się na przykładzie nowej marki, która właśnie pojawiła się na polskim rynku. Dostarcza nam wielkiej satysfakcji zawodowej, dlatego tym chętniej piszemy o niej w szary poniedziałek :-)
Mamy przyjemność zajmować się opracowaniem i wdrożeniem strategii marki "FamilyPro" – dla Rodziny z pomysłem, w Polsce.


Cechy marki, decydujące o jej strategii:
- produkty dla całej rodziny,
- doskonała jakość (wykonanie, najlepsze materiały, trwałe i oryginalne nadruki),
- i to, co najważniejsze: ubrania są identyczne dla dorosłych i dla dzieci. Tata i Syn, Mama i Córka mogą wyglądać identycznie, co jest niewątpliwym powodem do radości i dumy!



Strategia marki została oparta na tym właśnie elemencie.
Przekaz jest jasny: „Dla Rodziny z pomysłem” to hasło przewodnie dla marki.
Rodzina, która chce się wyróżniać i pokazać jak jest zgrana może zrobić to z pomysłem i wielką frajdą – poprzez wykorzystanie w różnych okazjach wygodnych ubrań, które doskonale pokazują jedność i oryginalność takiej drużyny! Radość, satysfakcja, poczucie przynależności – już podczas pierwszych, próbnych sesji zdjęciowych dominowały te właśnie uczucia, na których oparta jest akcja promocyjna. Potwierdziło to nasze przewidywania – użytkownikami marki będą osoby dowcipne i zadowolone z życia!
Każdy mały Chłopiec chciałby wyglądać tak jak Tata, a każda mała Dziewczynka, jak jej najpiękniejsza Mama. Przekaz reklamowy jest skierowany do nowoczesnych Rodziców, dumnych z posiadania cudownych Dzieci, aktywnych, pracujących zawodowo i pomysłowo spędzających wolny czas. Wspólne pikniki, wycieczki rowerowe, odkrywanie świata – do tego celu przeznaczone są pierwsze produkty marki w naszym kraju – czyli tzw. Longsleeve (wygodne koszulki z długim rękawem). Właściciel marki zdecydował się na sprzedaż pierwszej, próbnej partii poprzez Allegro – sposób najprostszy i o ogromnym zasięgu; na jego prośbę wystawiliśmy produkty na aukcji: http://www.allegro.pl/item317982272_super_longsleeve_family_pro_dla_taty_i_syna_.htmlco stanowi również element badań marketingowych reakcji rynku i wybranego segmentu Klientów – czyli wszystkich Super Ojców i Super Synów!

Na bieżąco będziemy Was informować o przebiegu akcji promocyjnej i wynikach podjętych działań marketingowych. Nowa marka to bardzo wdzięczny temat – możemy na jej przykładzie omówić wiele aspektów marketingu i zarządzania sprzedażą. Należy jeszcze dodać, iż np. w USA produkty kierowane do Rodzin, pokazujące ich oryginalność i podkreślające jedność są bardzo popularne. Nasza w tym głowa, aby ta moda weszła również na krajowy rynek, nie tylko odzieżowy.
Życzymy udanego tygodnia i czekamy na pytania od Was!

Brak komentarzy: