środa, 27 lutego 2008

Klub FamilyPro-dla Rodziny z pomysłem. Prezenty dla Taty i Syna początkiem kolejnych serii. Klubowicze to najlepsi i wierni Klienci!


Dlaczego założyliśmy klub FamilyPro - dla Rodziny z pomysłem?
Klub ma podwójne znaczenie:
– integruje osoby dla których Rodzina jest najważniejsza i daje wiele powodów do dumy,
- dostarcza wymiernych korzyści w postaci rabatów na zakup produktów marki, a docelowo również na inne produkty i usługi – uzupełniające potrzeby pomysłowej Rodziny.
Klub spełnia rolę programu lojalnościowego – pozwala na systematyczne przekazywanie informacji o nowościach i korzyściach wszystkim Członkom. Pokazuje również, że Klient jest najważniejszy i doceniony. Informacje przekazywane Klubowiczom nie mogą być nachalne, powinny być ciekawe i zróżnicowane – Klient nie jest jedynie potencjalnym kupującym, jest Twoim sprzymierzeńcem, ale traktowanie go niepoważnie może przysporzyć Twojej firmie jedynie wrogów.
Czy wiesz kto jest potencjalnym klientem Twojej firmy? Potrafisz skutecznie do niego dotrzeć? Pokazujesz, że jest dla Ciebie najważniejszy, a jego wierność doceniona? Wiesz, jak utrzymywać systematyczny kontakt z Klientami, zamiast czekać jedynie na ruch i potrzebę z ich strony?
To niezwykle istotne – każdy dzień powinien przynosić zadowolenie Klientów, a także wyjście z inicjatywą – propozycję dla Klienta, którą uzna za ciekawą, zanim jeszcze sam dojdzie do wniosku, że jej potrzebuje.
O rozwoju klubu FamilyPro – dla Rodziny z pomysłem będziemy na bieżąco informować. Na pewno podejmowane działania staną się praktycznym narzędziem również w Twojej firmie.

Brak komentarzy: