wtorek, 7 października 2008

Weryfikacja Klientów – konieczność czy niepotrzebny wymysł?

Krótko i treściwie należy stwierdzić – koniecznością jest systematyczna weryfikacja Klientów! Dzięki przeprowadzaniu takiej analizy zyskujecie dodatkowe możliwości skutecznego promowania swoich usług, a najgorszym jest "strzelanie w ciemno"...
Jeśli wiesz kto jest Twoim idealnym Klientem łatwiej będzie Ci dotrzeć do niego i przekonać go do swojej oferty. Warto, więc przeprowadzać systematyczną analizę dotychczasowych Odbiorców między innymi pod kątem:
- aktywności – wyodrębnienie tych, którzy z jednej strony kupują najwięcej, a z drugiej tych, którzy nie są już aktywni, pozwala przygotować odrębne, skuteczne działania promocyjne dla jednych i drugich,
- umiejscowienia siedziby Klientów,
- rodzaju działalności, jaką prowadzą, itd.
Wiedza to podstawa, a znajomość swojego Klienta, jego oczekiwań i ograniczeń gwarantuje mocne podstawy sukcesu.

Brak komentarzy: