czwartek, 29 maja 2008

Wprowadzanie nowego produktu, rozpoczynanie nowej działalności

Drodzy Przedsiębiorcy,
Otrzymujemy coraz więcej zapytań dotyczących wprowadzania nowego produktu, lub rozpoczynania nowego rodzaju działalności.
Jak się do tego zabrać? Jak minimalizować ryzyko i koszty? Jakie informacje będą w tym celu niezbędne?
Oczywiście każdy nowy biznes jest inny i wymaga innej wiedzy i innych nakładów. Jednakże kilka elementów pozostaje niezmiennych. Zawsze zacznijcie od mozliwie precyzyjnego określenia:
-co chcecie klientom zaoferować (optymalna sytuacja ma miejsce wówczas, gdy pomysł o stworzeniu nowego produktu/usługi powstaje na podstawie oczekiwań klientów,
- kto jest klientem docelowym,
- w jaki sposób chcecie zaspokoić jego potrzeby (konkretne rozwiązania i uszczegółowienia),
- jaki budżet jesteście w stanie przeznaczyć na to, żeby produkt/usługa rzeczywiście zaistniał na rynku.
Jeden z Przedsiębiorców przesłał nam ankietę, na podstawie której zamierza ocenić realne szanse sprzedaży produktu. Genialnie proste a jakże skuteczne posunięcie! Jeśli tylko ankieta jest poprawnie skonstruowana, a następnie prawidłowo wypełniana, może przynieść wiele korzyści i ułatwić Wam zadanie na kolejnych etapach.
W takich sytuacjach z przyjemnością pomagamy i chętnie ocenimy badanie z profesjonalnego punktu widzenia. Zapraszamy - jeśli macie koncepcję, którą chcielibyście zweryfikować, jesteśmy w stanie pomóc-bez zobowiązań i kosztów.

Brak komentarzy: