Witam!
Przed nami okres naprawdę ciekawych możliwości promocji firmy. Oczywisty Dzień Matki; wiosna ze wszelkimi konsekwencjami zmian w wyglądzie, ogrodach, nastrojach, itp.; oraz powoli już wszechobecne Euro 2008!!!
Czy zastanawialiście się już jak te okazje wykorzystać na potrzeby promocji swojej działalności?
Każda okazja jest dobra, aby o sobie przypomnieć. Oto prosty i oczywisty przykład: promocja sprzedażowa dla sklepu RTV/AGD. Chcesz zaznaczyc Klientom, że jesteś na bieząco i wiesz, czego oni potrzebują i czym teraz najbardziej się interesują? Przygotuj promocję "z okazji", zamiast kolejnej, "nudnej" - np. tylko cenowej.
Jeśli byłby problem z doczytaniem zasad z załączonej ulotki: proponujemy Klientom super telewizor za super cenę (do oglądania meczów w doskonałej jakości), lodóweczkę (do schłodzenia niezbędnych napojów) i zestaw Cyfrowego Polsatu z szalikiem kibica! :-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz