poniedziałek, 5 maja 2008

Majowe nastroje

Witamy Wszystkich po długim weekendzie, który (mamy nadzieję) przyniósł nowe pomysły i siły na kolejne tygodnie codziennych zmiagań!
Czy przyniósł je również Klientom, którzy chętniej sięgną do portfela, korzystając z Waszych usług? To się dopiero okaże, ale z pewnością warto Im w takiej decyzji pomóc!
Pamiętajcie o sezonie ślubnym, komunijnym i zbliżającym się wielkimi krokami Dniu Matki. Pisaliśmy już kilkakrotnie o możliwościach, jakie przynoszą wszelkie tego typu okazje - nie zmarnujcie ich! Naprawdę prawie każda firma może "ukroić kawałek tego tortu" dla siebie!

A z kwestii konkretnych i praktycznych - otrzymaliśmy ciekawe pytanie dotyczące wizytówek: czy wizytówka powinna zawierać tylko najbardziej podstawowe, lakoniczne dane, czy też powinna zawierać dodatkowe informacje reklamowe?
Odpowiedź jest jedna - wizytówka musi spełniać swoją zasadniczą rolę, czyli podawać jasne i czytelne namiary na jej właściciela. Jeśli przy okazji istnieje mozliwość, że będzie informować o głównych celach, lub dziedzinach działania firmy; prezentować (absolutnie koniecznie!!!) hasło przewodnie, jakie przyświeca marketingowej strategii firmy, itd. - to tym lepiej! Wizytówka jest doskonałym narzędziem i z całą pewnością należy korzystać z jej możliwości przy każdej okazji. Musi być jednak czytelna i zapamiętywalna wizualnie dla osoby, której ją wręczycie. Koniecznie, zawsze miejcie przy sobie plik swoich wizytówek - nigdy nie wiadomo kiedy okażą się przydatne.

Życzymy maja pogodnego i owocnego (w "nowalijki", ale przede wszystkim w interesach! ) :-)

Brak komentarzy: