czwartek, 6 marca 2008

Promocja i co dalej-jak maksymalnie wykorzystać podjęte działania promocyjne?

Moi Drodzy, podczas swoich aktywności reklamowych musimy zawsze pamiętać o prostej i oczywistej zasadzie – jeśli już wykładasz pieniądze, chcesz aby przyniosły jak najlepsze efekty dla firmy. Nie możesz, więc zapomnieć o pochwaleniu się akcją wszędzie, gdzie to możliwe. Organizujcie akcje oryginalne i nietypowe – przyciągające uwagę Klientów. Pisaliśmy już uprzednio o konieczności pokazywania Klientowi, że jest najważniejszy i udowadniania tego w każdym kontakcie jaki z Nim nawiązujecie.
Oryginalność akcji daje jeszcze inną korzyść – o nietypowych i atrakcyjnych aktywnościach są gotowi również pisać lokalni dziennikarze. Nie wierzycie? Spróbujcie! Przed przeprowadzeniem szkolenia makijażu w salonie kosmetycznym, warsztatów językowych w szkole, czy też pokazu gotowania w restauracji, poinformujcie lokalne media o tym wydarzeniu, kierunkując je w stronę przekonania, że akcja ma duże znaczenie jako atrakcja dla lokalnej społeczności. Po odbyciu się wydarzenia, nie zapomnijcie o raporcie i ponownym przypomnieniu się. To naprawdę działa! Może nie za pierwszym razem, ale nie zrażajcie się – warto próbować. A jeśli już się uda, to nie ma przecież niczego skuteczniejszego, niż bezpłatna reklama, którą tym sposobem zyskacie.
Pamiętajcie jednak zawsze – i to należy w nieskończoność powtarzać – akcja, która ma wzbudzić zainteresowanie mediów musi być naprawdę ciekawa! Interesująca na tyle, aby przyciągnąć zarówno Klientów, jaki dziennikarzy. Powodzenia! A jeśli macie pytania lub wątpliwości – jesteśmy do Waszej dyspozycji!

Brak komentarzy: