poniedziałek, 10 marca 2008

Promocja marki FamilyPro. Podwójny prezent dla Taty i dla Syna!

Jak budować akcję promocyjną, aby jej dopasowanie do strategii marki było jak najlepsze? Poruszaliśmy ten temat uprzednio w kilku postach i zgodnie z założeniami niniejszego bloga, wracamy do niego nawiązując do kolejnego przykładu.

Marka FamilyPro - dla Rodziny z pomysłem ma ściśle określony segment docelowy. Trafia do aktywnych, oryginalnych Rodzin, które lubią się wyróżniać. Trafia przede wszystkim do ludzi dla których Rodzina jest najważniejsza, i którzy podkreślają to również poprzez wygląd integrujący wszystkich członków Rodziny. Hasło znajdujące się na pierwszych produktach z serii to: Super Tata, Super Syn, dlatego też przygotowaliśmy podwójną korzyść dla wspaniałych Ojców i Synów - wśród wszystkich kupujących produkty marki, rozlosowane będą książki p. Doroty Zawadzkiej, telewizyjnej Super Niani, pt.:"I Ty możesz być Super Tatą!" z autografem AUTORKI. Doskonale pasują tematyką - ojcowie FamilyPro są SUPER, ale nie boją się szukać, pytać i doskonalić swoich umiejętności. Więcej informacji o marce FamilyPro znajdziecie tutaj:






O skutkach i opiniach na temat akcji oczywiście będziemy Was informować na bieżąco, należy jednak już na wstępie stwierdzić, że w przypadku każdej działalności gospodarczej znaleźć można narzędzia promocyjne, które naprawdę pasują do koncepcji, strategii i wizji marki - szukajcie takich narzędzi i z całą pewnością nie bójcie się ich wykorzystyać, bo warto! Nie starajcie się na siłę rozdawać sztampowych, "oklepanych" gratisów, zaproponowanych na szybko przez agencję reklamową. Poszukujcie rozwiązań idealnie dopasowanych do Waszych potrzeb, które utrwalą przekaz reklamowy w głowach Waszych klientów. Skoro już wydajecie pieniądze na promocję... :-)

Brak komentarzy: