wtorek, 24 czerwca 2008

Klient przede wszystkim!

Dzień Ojca okazał się doskonałym mobilizatorem zakupów dla marki FamilyPro! Przygotowana na tę okazję promocja przyciągnęła wielu chętnych, czy wiele chętnych - ponieważ zakupów dokonywały głównie Panie dla swoich Mężów i Synków (wybierając komplety bluz). http://familypro-dlarodzinyzpomyslem.blogspot.com
Mamy nadzieję, że Państwu również udało się skorzystać i zwiększyć sprzedać dzięki temu świętu, które z roku na rok zyskuje na randze i popularności.

Po raz kolejny otrzymujemy dowód na proste załozenie - warto pamiętać o swoich Klientach i ich potrzebach. Jeśli jesteście w stanie zaproponować Klientom coś oryginalnego i np. pomóc im wybrnąć z kłopotu prezentowego, to naprawdę warto to zrobić - Klienci doceniają takie starania. Przykładem niech będzie rozwiązanie, jakie dla wspomnianej na wstępie marki FamilyPro zastosowano w Poznaniu. Z powodu bardzo krótkiego terminu, bluzy kupowane jako prezent na Dzień Ojca były dowożone pod wskazany adres bez dodatkowych opłat. Ponieważ firma ma swoją siedzibę w stolicy Wielkopolski, tylko tutaj takie przedsięwzięcie było mozliwe, zostało docenione, a Klientki nie musiały rezygnować z oryginalnego pomysłu na prezent. Serdecznie polecamy wychodzenie naprzeciw oczekiwań Waszych Klientów - naprawdę warto, a Ich wierność i sympatia jest bezcenna i najtrudniej ją zdobyć!

Brak komentarzy: