czwartek, 12 czerwca 2008

Marketing w praktyce-czy zawsze można oszczędzać?

Czy logotyp dla Waszej firmy, podobnie jak projekty warto zamówić w super atrakcyjnej cenie i pozostawić ich opracowanie bez uprzedniego przygotowania założeń i wytycznych?
Oczywiście, że można, tylko dlaczego i po co?!
No właśnie - profesjonalnie wykonane prace graficzne wymagają zawsze uprzedniego przygotowania, analizy do kogo je kierujecie, w jaki sposób chcecie przemówić do klienta i co mu przekazać.
Jeśli otrzymujecie ofertę wykonania logotypu lub projektu np. przy okazji wykonywania druku, to zastanówcie się podwójnie - czy wspomniane logo będzie indywidualnie dopasowane do Waszych potrzeb i oczekiwań, czy też zostanie przerobione z istniejącej bazy?
Każda firma jest zupełnie inna, decydują szczegóły, które sprawiają, że podkreślacie swoją wyjątkowość. Wykonujcie oprawę graficzną w sposób profesjonalny ale za tak samo niewielkie pieniądze - teraz to naprawdę możliwe!
W celu dodatkowego wyróżnienia i rozszerzenia naszej działalności, jako Gabana, marketing outsourcing nawiązaliśmy ścisłą współpracę z agencją reklamową Szumowski&Zienkowicz (http://www.zienkowicz.com ). Stanowimy nietypowy organizm, ponieważ jako jedyni jesteśmy w stanie zapewnić prawdziwie pełną obsługę marketingową Waszej firmy - rozpoczynając od analizy, pomysłów i wytycznych dla dalszego jej rozwoju, poprzez oprawę graficzną i wykonawstwo (róznice pomiędzy naszą działalnością-jako zewnętrznego działu marketingu, a agencjami reklamowymi opisywaliśmy w jednym z ostatnich postów).
Wchodząc na stronę wspomnianej agencji możecie zobaczyć przykładowe ich prace. Wiele z nich wykonaliśmy juz razem - rozpoczynając od naszych wskazówek, na gotowych projektach kończąc.
Jesteśmy również w stanie zapewnić organizację akcji promocyjnych z udziałem hostess, oraz ich pełną koordynację dzięki współpracy z rzetelnymi wykonwacami.
Nie obawiamy się realizacji programów lojalnościowych. Swoistą ich odmianą jest rozwijający się program "Mali mogą więcej" - www.malimogowiecej.blogspot,com .
Taki rodzaj kooperacji zapewnia wyjątkowo atrakcyjne warunki, również kosztowe.
Zapraszamy - warto oddać marketing swojej firmy w ręce profesjonalistów - działania przypadkowe potrafią się bardzo skutecznie zemśćić!
Cały dzisiejszy post poświęcam na wskazanie możliwości współpracy i zakresu naszego działania, aby jasno podkreślić, że marketing w nawet najmniejszej firmie składa się z wielu elementów i kazdy z nich powinien być dobrze, rzetelnie i ciekawie przygotowany. Jesteśmy to w stanie zagwarantować!

Brak komentarzy: