czwartek, 31 stycznia 2008

Reklama zewnętrzna w wydaniu praktycznym

W styczniu uruchomiliśmy wraz z naszym Klientem kampanię promocyjną usług opieki nad osobami starszymi i chorymi w ich własnych domach.

Strefa Opieki Domowej, bo tak nazywa się firma naszego Klienta zapewnia doskonałą opiekę i troskę, bez konieczności przenoszenia pacjenta do obcego domu opieki (zwłaszcza teraz problem domów opieki jest bardzo aktualny).

Załączam kilka zdjęć prezentujących kampanię billboardową:


i w warszawskim metrze








Wszystkie działania zgodne są oczywiście z ogólną koncepcją na wizualizację firmy. Dotychczasowe prace możecie zobaczyć na na naszej stronie: http://www.gabana.pl/, a strona Klienta to: http://www.strefaopiekidomowej.pl/ .

Wiesz jakie są najmocniejsze strony Twojej firmy? To już połowa sukcesu, teraz czas aby pokazać je innym!
Wybór metody promocji to zupełnie inna kwestia, zawsze jednak bądźcie konsekwentni i pomysłowi - a rozpoznawalność Waszej firmy znacząco wzrośnie!

Brak komentarzy: