wtorek, 30 marca 2010

Spotkania szkoleniowe dla Małych Firm w Krakowie

Natrafiłam ostatnio na ciekawą propozycję szkoleń dla małych przedsiębiorstw. Poprosiłam o dodatkowe informacje i oto są – przedstawiam je poniżej. Ciekawie zapowiadający się program szkolenia, doświadczona Prowadząca.
Godne uwagi, zwłaszcza dla tych, którzy mają blisko – czyli z Krakowa i okolic. Przystępna cena zachęca tym bardziej. I uwaga! :-) Mój poradnik „Mali mogą więcej!” do wygrania w losowaniu wśród uczestników. Polecam i serdecznie zapraszam do udziału w spotkaniach.

Specjalnie dla mikroprzedsiębiorców i osób planujących założenie firm, przygotowaliśmy cykl dwóch szkoleń pod wspólnym tytułem:
Jak zaistnieć na rynku i zapewnić firmie wzrost - praktyczne aspekty marketingu
i zarządzania w małym przedsiębiorstwie.
Część I. Od pomysłu na biznes do wejścia na rynek.
Omówimy drogę od pomysłu na biznes, przez analizę rynku, proces planowania, wybór nazwy, kalkulacje cenowe po niskobudżetową promocję firmy i zdobywanie klientów.
Część II. Jak zbudować trwałe relacje z klientami i skutecznie zarządzać wzrostem przedsiębiorstwa.
W tej części omówimy metody budowania lojalności, istotę obsługi reklamacji, sposoby badania opinii klientów, czynniki decydujące o przewadze małych firm nad dużymi oraz wiele innych kluczowych dla rozwoju przedsiębiorstwa zagadnień.
Co istotne:
Nastawiamy się na rozwiązywanie prawdziwych problemów, a nie zbędne teoretyzowanie.
Bo prawdziwym celem jest to, żeby sytuacja Twojej firmy zmieniła się na lepsze .
Zapraszamy mikroprzedsiębiorców:
- którzy mają wrażenie, że ich firmy przestały się rozwijać, ale nie wiedzą dlaczego i jak można to zmienić,
- którzy chcą zwiększyć zyski z działalności i szukają skutecznych rozwiązań,
- którzy niedawno założyli firmy i chcą zdobyć wiedzę potrzebną do prawidłowego nimi zarządzania,
a także osoby które dopiero planują dołączyć do grona mikroprzedsiębiorców.
Ważne informacje:
Maksymalna liczba osób w grupie – 5.
Program szkolenia przewiduje analizę kilku studiów przypadków oraz czas na omówienie problemów przedsiębiorstw wszystkich Uczestników.
Każdy Uczestnik szkolenia otrzymuje dwie darmowe sesje konsultacyjne (spotkania lub konferencje przez Skype’a) do wykorzystania w ciągu dwóch miesięcy od daty odbycia szkolenia.
Koszt udziału w jednej części szkolenia wynosi 390 zł.
Jeżeli zdecydujesz się na udział w obu częściach szkolenia, na drugą z nich otrzymasz 200 złotych rabatu.
Najbliższe terminy:
Część I: 14, 28.04.2010 r.
Część II: 21.04.2010 r.
Miejsce:
Sala szkoleniowa Studia Kreatywnej Współpracy przy ul. Lea 10a/7 w Krakowie.
Zapisy:
Na stronie internetowej http://www.StudioSzkolen.pl lub telefonicznie: 12 359 62 20.
Szczegółowy program:
Część I. Od pomysłu na biznes do wejścia na rynek.
W tej części odpowiemy na pytania:
• Jaki pomysł na biznes jest dobry?
• Jak mikroprzedsiębiorca może przeprowadzić analizę rynku, ofert konkurencji, potencjalnego popytu?
• Czym Twoja firma może wyróżnić się na tle konkurencji?
• Jak i po co sporządzić budżet przedsięwzięcia?
• Czy mała firma potrzebuje misji, wizji, celów? Jak je sformułować?
• Czym się kierować przy wyborze nazwy? Jak opracować logo i inne elementy systemu identyfikacji wizualnej?
• Czy biuro jest Ci potrzebne? Jako wizytówka, czy dodatek?
• Jak zbudować ofertę produktów / usług?
• Jak skalkulować ceny i stworzyć politykę rabatową?
• Co powinno się znaleźć na stronie internetowej Twojej firmy? Czy wygląd i konstrukcja strony zależy od rynku, branży, grupy docelowej?
• Jakich materiałów sprzedażowych potrzebuje Twoja firma?
• Czy istnieją skuteczne metody promocji będące w finansowym zasięgu małej firmy? Jakie?
• Które z narzędzi promocji są odpowiednie dla Twojej firmy?
• Jak mierzyć skuteczność promocji?
• Jakie metody zdobywania klientów możesz stosować?
Część II. Jak zbudować trwałe relacje z klientami i skutecznie zarządzać wzrostem przedsiębiorstwa.
W tej części odpowiemy na pytania:
• Jak sprawić, by klienci zostali?
• Jakie są najważniejsze – kluczowe dla wizerunku firmy - zasady funkcjonowania biura / punktu sprzedaży?
• Czy to możliwe, żeby dobrze obsłużona reklamacja przysporzyła firmie wiernego klienta?
• Jak ustalić standardy obsługi reklamacji w firmie?
• Jak badać opinię klientów na temat Twojej firmy, poziomu obsługi, produktów itp.?
• Jak wykorzystywać wyniki badań opinii klientów?
• Jakie są przyczyny kryzysu motywacji u mikroprzedsiębiorców?
• Jak walczyć z brakiem motywacji?
• Co robić, gdy sam nie umiesz znaleźć rozwiązania? Czy są sprawdzone metody kreowania nowych koncepcji? Jakie?
• Co stanowi o przewadze małych przedsiębiorstw nad dużymi? Jak to wykorzystać?
• W jaki sposób trafnie określić kierunek rozwoju przedsiębiorstwa?
• Jak ocenić, że przyszedł czas na zatrudnienie pracownika?
Prowadząca:
Katarzyna Zalass
Pracuję jako doradca MŚP w zakresie rozwoju firm. Ukończyłam Zarządzanie Biznesem w Wyższej Szkole Zarządzania w Krakowie. Posiadam 6-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w działach marketingu dużych przedsiębiorstw, a od 4 lat prowadzę własną firmę, dzięki czemu poznałam różne aspekty zarządzania i szereg problemów, z którymi zmagają się mikroprzedsiębiorcy.
Lubię dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Prowadzę szkolenia i piszę artykuły do portalu skierowanego do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Staram się przekonywać ludzi, że współistnienie na jednym rynku z korporacjami jest możliwe i że bycie przedsiębiorcą przynosi ogromną satysfakcję (choć nie jest najprostsza droga). Jestem skoncentrowana na działaniu. Doceniam teorię, ale w czasie szkoleń skupiam się na jej praktycznym wykorzystaniu.
Biuro coworkingowe, którego jestem współwłaścicielką jest owocem moich pasji – daje możliwość rozwijania innowacyjnego przedsięwzięcia, codziennego kontaktu z właścicielami małych firm i wykonawcami wolnych zawodów, dzielenia się doświadczeniami i bieżącego poznawania najistotniejszych dla nich zagadnień biznesowych.
A prywatnie? Psy, góry, dekorowanie wnętrz... :)



Informacje i zapisy: http://www.StudioSzkolen.pl lub telefonicznie: 12 359 62 20.

Brak komentarzy: