poniedziałek, 19 stycznia 2009

Ocena skuteczności działań promocyjnych

Jedno z marketingowych przysłów mówi, że połowa pieniędzy wydawanych na promocję to sumy wyrzucone w błoto. Pytanie która to połowa zazwyczaj pozostaje bez odpowiedzi, ponieważ niezwykle trudno to sprawdzić i jednoznacznie określić.
Wszystkie firmy, których siedzibę lub placówki Klient musi odwiedzić, aby skorzystać z oferty, mogą do wspomnianej weryfikacji wykorzystać bardzo ciekawe, proste w obsłudze (lub całkowicie bezobsługowe) narzędzie. Jest to licznik odwiedzin-liczący osoby wchodzące do punktu handlowego, galerii, sklepu, itd. Dobrze wykorzystane urządzenia stwarzają niezwykle przydatne możliwości. Można sprawdzić czy trwająca właśnie kampania reklamowa powoduje zwiększoną ilość odwiedzających; ale również czy ilość odwiedzających przekłada się na wyniki sprzedaży (skuteczność personelu, atrakcyjność oferty, itp.). Dzięki zastosowaniu urządzenia liczącego można także porównać wydajność poszczególnych zespołów sprzedawców, jeśli dana jednostka pracuje w trybie zmianowym.
Bardzo ciekawe i praktyczne, a także w cenie osiągalnej również dla najmniejszych firm. Polecam!
www.licznik-gosci.pl Policz korzyści!

Brak komentarzy: