niedziela, 23 listopada 2008

Sztuka skutecznej prezentacji i sprzedaży produktu

Zbliżające się Święta generują zwiększony natłok reklam i prób przekonania nas, klientów do zakupów. Oczywiście najprostszym zabiegiem jest przedstawienie produktu jako doskonałego pomysłu na prezent. Ale to nie wszystko – tego próbuje prawie każdy. Wyższa sztuka to pokazać produkt w niepowtarzalny sposób i interesująco wydobyć jego niezaprzeczalne, zalety, będące przewagą nad konkurencją.
Ciekawym przykładem, który zainspirował mnie do podjęcia tego tematu są reklamy marki Braun – będące dobitnym przykładem na to, jak można ciekawie sprzedawać maszynkę do golenia i depilator… Nie wystarczy mówić jedynie o korzyściach przyziemnych i oczywistych, ale pokazać cechy wyższe – komfort, luksus, poczucie piękna. Kobieta ma poczuć się wyjątkowa i doceniona, a to, że używa depilatora często, pamięta o ukochanym, który ją obdarował. Warto zwracać uwagę na takie spoty reklamowe – z całą pewnością godne są uwagi i tego, aby czerpać z nich inspirację do własnych działań.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

w sumie racja. depilator bardzo oszczędza czas, ale też powoduje ból jeśli goli sie włosy powyżej 0,5mm ale o tym się już nie mówi