wtorek, 25 listopada 2008

Manifest Grudniowy-to inicjatywa, która działa na korzyść Małych Firm i Klienta

Moi Drodzy,
Szaleństwo przedświąteczne przyjmuje coraz bardziej agresywne formy. Wiele firm, zwłaszcza sieci hipermarketów dekoruje sklepy i wystawia mikołajkowe promocje już w listopadzie. Jako osoba bezpośrednio związana z marketingiem uważam, że tym sposobem klienci mają zepsutą zabawę, zabite jest to piękne uczucie oczekiwania i niespodzianki; ale też psuty jest rynek (który przecież również Wy zajmujecie) – ponieważ zmęczeni Klienci, często zaopatrzeni już bardzo wcześnie w niepotrzebne tak naprawdę przedmioty, bardzo sceptycznie podchodzą do rzeczywistych okazji i źle identyfikują swoje potrzeby. Cała sytuacja przypomina błędne koło, ponieważ jedni prześcigają się z drugimi, a czas Świąt rozciąga się do absurdalnych rozmiarów. Oczywiście przygotowania należy zacząć znacznie wcześniej, o czym systematycznie przypominam, ale mam na myśli przygotowania do ciekawej realizacji w porę, a nie o atak zdecydowanie przedterminowy!
W celu zademonstrowania sprzeciwu przeciwko tym praktykom powstała ciekawa inicjatywa, nazwana „Manifestem Grudniowym”. Jeśli zgadzasz się z założeniami akcji i chciałbyś, aby Święta znowu były w grudniu ;-) wejdź na stronę i wyraź swoje poparcie. Ja popieram!
http://www.wesolych-swiat.com.pl

Brak komentarzy: