wtorek, 16 grudnia 2008

Promocję firmy rozpocznij od właściwej prezentacji na zewnątrz. Identyfikacja wizualna firmy za rozsądne pieniądze.

Wielu z Was wielokrotnie zastanawiało się nad tym jak i za ile wykonać reklamę zewnętrzną. Postrzeganie firmy rozpoczyna się już od pierwszej sekundy. Warto wziąć pod uwagę fakt, że przechodnie i pasażerowie przejeżdżających aut, mogą w każdej chwili stać się klientami naszej firmy. Warto zadbać o właściwy dobór narzędzi i odpowiednie ich wykonanie. A realizacje wykonywane dla naszych Klientów potwierdzają, że można to zrobić za naprawdę sensowne pieniądze.
W ostatnich dniach kompleksowo obsługiwaliśmy salon piękności Rene w Poznaniu. Zdjęcie załączam poniżej. Hasło przewodnie dla salonu brzmi: Rene, nastroje piękna. Słowo „nastrojowo” doskonale pasuje do klimatu panującego w salonie. Pod tym kątem zostały również przygotowane materiały. Delikatne elementy florystyczne, ciepłe kolory złota i brązu, doskonale pasują do założeń. Dzięki temu uniknęliśmy kolejnego, nijakiego gabinetu, który w ulotkach ma jedynie zdjęcie kolorowych paznokci ;-). A to wszystko (identyfikacja wizualna salonu, przygotowanie projektów, druk ulotek, banera, karnecików, bonów upominkowych, itd.) za niewiele ponad 2 000 zł z pełnym wykonawstwem i montażem.




2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Pięknie Pani Gabrysiu ! Gratuluję kolejnego- trafionego pomysłu na wizerunek firmy. Nazwa bardzo klimatyczna- kolory idealne dla salou kosmetycznego. Super :-)Pozdrawiam! Karolina Grabowska

Anonimowy pisze...

wspaniała propozycja- bije od tego słoneczny, złoty spokój.wzbudza zaufanie, mam wrazenie , ze udaję się do profesjonalistów...przecież o to w tym wszystkim chodzi - wzbudzić wiarę, że właśnie tam mi pomogą